Hvordan arbejder man seriøst med influencer marketing? Hvordan tjener de seriøse influencere penge? Er influencer marketing relevant for alle virksomheder? Og hvad med juraen? Få den bedste gennemgang af mulighederne fra en rigtig dansk influencer og en førende dansk influencer-rådigver.

Månedens gæster: Louise Bonfils Høck og Irina Olsen

I dette afsnit taler vi med en influencer og en konsulent, der hjælper virksomheder arbejde sammen med influencere. Irina Olsen er influencer i sin egen virksomhed Irina the Diva. Hun har sit eget makeup brand og kan følges på Instagram,  Facebook og LinkedIn

Louise Bonfils Høck er Head of Influencer Marketing hos Mindshare. Du kan følge hende på LinkedIn og Instagram. Louise har skrevet bogen Giv dit brand en personlig stemme: Effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing.

Influencer marketing i Help Marketing

I dette afsnit får du svar på, hvad influencer marketing er. Ligger det tættere på marketing eller PR? Du får også svar på, hvordan influencere tjener penge:

  • Sponsorater
  • Egne mærker
  • Branding
  • Konvertering

Du får svar på, hvor vigtigt godt indhold er. Og hvor essentiel data er i influencer marketing. Som virksomhed får du indsigt i Louises 6 trin raket mod influencer-samarbejdesucces.

Hvad er forskellen på microinflucenere og de store influencere? Fordele og ulemper for begge. Og vi tester af, hvad GoBoat skulle gøre med influencer marketing.

God fornøjelse

Se også:
Lad mig høre hvad du synes om indholdet ...

Del dette på ...
Foredrag og sparring om din marketing Kontakt Eric