podcastkategori: Sociale Medier

HM011: Hold på kunderne ved at hjælpe dem – retention

At holder på kunderne er billigere end at hente nye kunder. Vi taler om at øge retention og minimere churn i 11. afsnit af Help Marketing. Anders Witzel fortæller helt konkret om, hvad fagforeningen Kommunikation & Sprog gør for at holde på medlemmerne. Anders differentierer mellem proaktiv hjælp og reaktiv hjælp. Lyt med og hør, hvordan du kan holde på kunderne ved at hjælpe dem. Tjek noterne fra afsnittet under afspilleren.

Anders Etgen Reitz

HM003: Hvem har juridisk ansvar for, hvad du siger på sociale medier?

Jura og sociale medier! Må du svine kunder, chefen eller kolleger til på sociale medier? Må du opdatere din LinkedIn profil til dit nye job, inden du har haft sidste arbejdsdag på det gamle? Må du tage kunder og relationer med til konkurrenten? Og hvorfor fik en fransk blogger en kæmpe bøde for at ligge for godt i søgeresultaterne? Lyt med når advokat Anders Etgen Reitz hjælper os i den juridiske social media-jungle i tredje afsnit af Help Marketing. Se noterne under afspilleren.

Foredrag og sparring om din marketing Kontakt Eric