Facebook Live Sales
Live Sales på Facebook? Hvordan gør man? Sælger det godt? Er det noget man bør teste? Hvad med teknikken? Få svarene i Help Marketing 169. Månedens …
Live Sales på Facebook? Hvordan gør man? Sælger det godt? Er det noget man bør teste? Hvad med teknikken? Få svarene i Help Marketing 169. Månedens …
Hvordan arbejder man seriøst med influencer marketing? Hvordan tjener de seriøse influencere penge? Er influencer marketing relevant for alle virksomheder? Og hvad med juraen? Få den …
Hvordan brander du din virksomhed, så den skiller sig ud fra mængden? I dette afsnit af Help Marketing får du indblik i, hvordan det innoverende herretøjsmærke Shaping New Tomorrow bærer sig ad.
Attribution kan være et smertefuldt emne, særdeles når vi taler om B2B virksomheder. I dette afsnit af Help Marketing dykker vi ned i attribution og ser nærmere på, hvad det er, hvorfor du skal have styr på det, og hvad du kan gøre her og nu.
Daniel fra Watery har været i Løvens Hule og forhandlet sig til en investering. Men inden Løvens Hule var Daniel på besøg i Help Marketing. Dét interview kan du høre i dag.
Eric fortæller om eksisterende kunders følelser, når kommende kunder får noget gratis. Vi taler om at tænke de rigtige kanaler ind til lokkegaver, som ikke gør eksisterende kunder utilfredse. Husk: Ved at hjælpe andre opnår du også selv succes!
2 af 24. Vi er i fuld gang med Help Marketing Julekalenderen. 24 afsnit med gode råd fra gæster og Eric fortæller i dag om at kende din besøgstid med udgangspunkt i en velgørenhedsorganisation, der tigger om penge uden at lave forarbejde.
Husk: Ved at hjælpe andre opnår du også selv succes!
Interaktivt indhold er eminent til at personificere dit content – og fx spare penge på sælgere og tid brugt på kundeservice. Find ud af, hvad det er, og hvordan du bruger det.
Har du en webshop, skal du have styr på din SEO. Ellers misser du kunder, der sidder og søger efter lige netop det produkt, du tilbyder. Få Tobias Ehligs bud på, hvor du skal sætte ind med SEO for webshops.
Kan man starte en webshop som 17-årig oveni konkurrencesvømning og 2.g? Sagtens, hvis du spørger Daniel Johannesen. Lad dig inspirere af hans historie.
Hvordan vælger IKEA produkterne på P-pladsens reklameskilte? Og hvad er der med de der gule poser? Hør IKEAS indretningschef fortælle om butiksindretning.
Hvordan arbejder du praktisk med strategi i markedsføringen? Hør, hvordan de gør i den succesfulde danske webshop billigfitness.dk.
11 mio. besøgende. Så mange mennesker går i IKEA i Danmark hvert år. Besøgende på hjemmesiden? 34,4 mio. om året – kun i Danmark. Det giver …
Social annoncering – hvad er egentlig dine muligheder på Facebook, Instagram og LinkedIn? Få et overblik over dine annonceringsmuligheder, og få Kasper Bengtons råd til folks …
Hvad skal du vide om Facebook-annoncering anno 2018? Lyt med, og få den basale guide til, hvad du skal være opmærksom på, når du går i gang – og hvilke faldgruber du skal undgå.
Find ud af, hvorfor du skal lave virksomhedsfortællingen, inden du skriver din næste pressemeddelelse eller arrangerer dit næste event – og hvordan du gør.
Her får du den anden af 3 sommerspecials af Help Marketing Podcasten. I denne uges afsnit finder du ud af: tricks til medieomtale god stil i …
Her får du den første af 3 sommerspecials af Help Marketing Podcasten. I denne uges afsnit finder du ud af: Hvordan du skriver overskrifter, der får …
Hør, hvordan Alm. Brand lykkedes med at drive salg med content marketing, da de ville sælge et online forsikringsprodukt til unge.
Har du styr på inbound marketing vs. content marketing? Find endeligt ud af forskellen i episoden her – og hvordan en dansk b2b-virksomhed bruger inbound.
Account based marketing – hvad er nu det for noget? Hør Lenovos head of marketing fortælle om hvad, hvorfor og hvordan i denne form for markedsføring målrettet kunderne.
Hvordan skriver du landingsider, der sælger – uden at lyde sælgende og skræmme dine besøgende væk? Find ud af, hvordan du konverterer besøgende til glade kunder på dine landingsider.
Som content creators overser vi, at folk ikke er på nettet eller i deres indbakke for at læse vores tekster. De er på nettet for at …
Hvordan fungerer salg via Amazon, og hvordan spiller salget her sammen med din egen webshop? Få Real Coffees succeshistorie om, hvordan de sælger økologiske kaffekapsler via både Amazon og egen webshop. Og find ud af, hvordan du selv kommer i gang på Amazon.
Hvilke systemer skal du bruge til din webshop? Jonathan Parisi fra webshoppen Mackabler.dk deler, hvilke systemer de bruger i deres webshop til at få 100 produkter ud til kunderne om dagen.
I Fullrate arbejder de helt lavpraktisk med kunderejser. Få den digitale chefs svar på, hvordan de gør, og hvad de har haft god succes med – bl.a content i form af video.
Emil Kristensen er tilbage for at fortælle om SCRUM-marketing. Det lyder sværere end det er. Emil fortæller hvordan det hjælper Sleeknote med at prioritere og hvordan han er inspireret af udviklerverden ift SCRM.
Hvordan bruger du dit budget til AdWords bedst muligt? Hør AdWords-eksperten Anton Hoelstad give de bedste tips til AdWords, hvilke 3 dyre fælder, du skal undgå – og hvad der er hvad i forhold til Facebook-annoncering.
Hvordan foregår hverdagen i en webshop, der sælger ventetøj og ammetøj til kommende mødre? Hør Line Friis fortælle om Family2Be, og få tips til, hvordan du driver webshop (også selvom du er helt nybegynder).
Automatiserede e-mail-flows, der skaffer kunder i butikken, mens du sover? Ugens gæst ved præcis, hvordan du gør. Lyt med, og find ud af, hvordan du får opbakning fra ledelsen til at gå i gang, og lær de 4 simple steps at kende, som med garanti skaffer leads og kunder til din biks. Dette er marketing automation på et mere avanceret niveau. Tjek afsnit 173 for intro til marketing automation.
Marketing automation skaffer dig leads og salg, uden du behøver rører en finger – hvis du altså gør det rigtigt. Lær, hvordan du kommer i gang, med Danmarks førende marketing automation-ekspert.
Help Marketing henvender sig til dig, der arbejder med marketing, salg og ledelse. Målet er at hjælpe dig til at blive bedre. Lad dig inspirere og …
I denne tredje og sidste julespecial kører vi slæden forbi musikbranchen, sælgende tekster, salgsmøder, gør et kort stop ved data på din webshop og slutter af med, hvordan Højskolerne arbejder med ambassadører i deres markedsføring – lyt med, der er virkelig klejner at hente her.
I denne anden julespecial har jeg destilleret 5 eksperters vigtigste tips til følgende områder: Omnichannel marketing, mentorer, webshops, internationalt salg og Adwords-kampagner. Læs eller lyt med for at blive klogere.
I denne uges julespecial har jeg destilleret eksperternes sølvkorn, så du kan nøjes med det allerbedste fra 5 tidligere podcasts: Hør om chatbots, attribution modelling, content marketing, kunderejser og user experience.
Hvilke digitale tendenser kommer til at fylde mest i 2018? Vært på podcasten Digital Ugerevy, Lars K. Jensen, giver dig svaret og en masse inspiration til den digitale legeplads oveni.
Har du prøvet at levere materiale til direktøren op til bestyrelsesmødet eller set din kollega stresse med at få alle tallene rigtige, inden bestyrelsen dukker op? Så har du måske også undret dig over, hvad en bestyrelse egentlig laver, og hvad der foregår til bestyrelsesmøderne. Det fortæller den erfarne bestyrelsesmand Lars Broberg om i denne episode af Help Marketing.
Lær UX 101 med DR’s udviklingschef Anders Toxboe. Find bl.a. ud af, hvordan du bruger UX til at understøtte virksomhedens mål, hvordan du sammensætter det gode team til en UX-udviklingsproces, og hvorfor du skal kigge væk fra dit produkt, når du skal i gang med at markedsføre og sælge det.
Hvordan udvikler du et koncept til en kampagne? Hvor begynder du, og hvilke faser må du ikke overse? Lær de 5 faser i konceptudvikling at kende, og find ud af, hvordan du selv kommer i gang.
Mange webshopejere går glip af flere hundredetusind kroner årligt, fordi de ikke bruger disse enkle datatricks: 1) Sæt filtre op i Google Analytics. 2) Brug Google Search Console. 3) Undgå at blive kvalt i returvarer. 4) Få styr på søgefunktionen på dit site. 5) Test din tjek-ud-flow.
Salgsmøder er ofte det der følger efter en god marketingsindsats. Men hvordan sikrer man så at salget kommer i hus? I dette afsnit kan du hører mere om, hvordan du planlægger, afholder og følger op på det gode salgsmøde.
De gode kunderejser er altafgørende for, om din kunder vender tilbage. I dette afsnit giver ekspert Søren Bechmann dig et indblik i, hvordan du optimerer dine touchpoints og skaber de optimale kunderejser uden kæmpe udgifter.
Adwords kampagner kan være et effektivt redskab til at drive slag til din webshop. Men hvordan sætter du dine kampagner op, så du får brugerne til at konvertere? Når du skal sælge internationalt og reelt skal vokse måned for måned i salg, skal du prioritere. Men hvad virker og hvad virker ikke? Det giver AdWords ekspert Andrew Lolk dig svaret på i ugens Help Marketing.
Overvejer du at kaste dig ud som forfatter og skrive din første bog? I denne uge har vi besøg af fire forfattere, der deler ud af deres erfaringer, udfordringer og giver konkrete tips til dig, der gerne vil skrive forfatter på CV’et.
Når du skal sælge internationalt og reelt skal vokse måned for måned i salg, skal du prioritere. Men hvad virker og hvad virker ikke? Det arbejder Steffen Hedebrandt hårdt med i Airtame. Få hans gode råd og oplev hans nysgerrig hed i ugens Help Marketing.
Har du en virksomhed, hvor du sælger produkter online? Denne uges afsnit af Help Marketing handler om, hvordan du skaber og deler content, der skaber kvalificerede leads og i sidste ende salg. Morten Villadsen er gæst og case.
Ejer du en webshop? I dette afsnit af Help Marketing får du et indblik i, hvilke online og offline markedsføringskanaler, der effektivt kan drive salg til din webshop. Vi taler også om, hvordan du kan optimere dit salg ved at analysere din kundegruppe.
Hvad er Attribution Modelling og hvorfor skal vi bruge det? I dette afsnit fortæller Head og SER hos Obsidian, Sasa Kovacevic om marketing attribution og hvordan du kan bruge det til at forstå dine brugers rejse og optimere din konverteringsrate.
Sådan skriver du stærke tekster der sælger. I dette afsnit af Help Marketing fortæller Heine Aaen, hvordan du skriver den mest fængende og brugervenlige tekst til både bloggen, nyhedsbrevet og din hjemmeside.
Hvad er en chatbot og hvordan benytter vi den i vores markedsføring? I dette afsnit fortæller Ditte Julie Wolff-Jacobsen os om chatbottens funktion og hvordan du lettest kommer i gang med at afprøve den nyeste måde at skabe automatiseret og effektiv relation til brugerne.
I dette afsnit af Help Marketing kigger vi nærmere på, hvordan digital markedsføringsstrategi kan tage form afhængig af branche. Denne gang befinder vi os i musikbranchen. Vi snakker med Pelle Blarke der er producer og har eget pladeselskab, hvor han hjælper en lang række artister med både online og offline markedsføring.
Hvordan får du dine digitale kanaler til at spille sammen med dine fysiske kanaler? Få et indblik i, hvordan verden ser ud i CPH Lufthavn, og hvordan de her formår at skabe balance mellem alt fra website til app og webshop. Det er nu blevet tid til at blive klogere på omnichannel marketing.
Det er nu blevet tid til endnu en lærerig sommerspecial. Lyt med og bliv klogere på emner som crowdfunding, Business Intelligence, influencer PR, content tyveri og sidst men ikke mindst, hvordan du bliver bedre til at arbejde fokuseret med projekter. Læs noterne efter afspilleren.
I ugens afsnit bliver du klogere på hele paletten. Få eksperternes bedste råd om e-commerce, e-mail markedsføring, ROI, sociale kampagner og medietræning. Det er nu blevet tid til vores lærerige sommerspecial. Læs noterne under afspilleren.
Vil du gerne lære dine kunder bedre at kende? Plej relationen med dine kunder ved at tilbyde dem et attraktivt medlemsprogram. Bliv inspireret af ugens ekspert, som kommer med guldkorn til, hvordan du kan skabe værdi for dine medlemmer gennem god medlemskommunikation. Læs noterne efter afspilleren.
Oplever du som mange andre, at dele af din tekst på dit site bliver tyvstjålet og publiceret på andre sites? Content tyveri er ikke alene frustrerende, men det kan også gøre dig uvenner med Google. I ugens afsnit kan du blive klogere på, hvad du kan gøre for at undgå, at dit indhold bliver kopieret.
Hvorfor nøjes med at følge din mavefornemmelse, når du laver indhold til dit website. Du kan nemt måle, hvad der giver mest med splittests. Så ved du hvad, der virker, og hvad, der ikke virker. I ugens afsnit kan du lære mere om, hvordan du laver splittests, og få konkrete råd til, hvordan du kommer i gang. Læs noterne efter afspilleren.
Når din bil begynder at skrante, og du aflægger mekanikeren et visit i tide og utide, er det ved at være på tide med en udskiftning. Det samme gælder hjemmesider. De soder til og bliver hurtigt forældede. Men hvordan vurderer du, om det er tid til at investere i en gennemgribende omlægning? I ugens afsnit bliver du klogere på, hvornår det giver mening at opdatere en hjemmeside. Læs noterne under afspilleren.
Lyder 30.000 følgere af et nyhedsbrev eller 30.000 flere som et drømmescenarie for dig? I ugens afsnit har vi interviewet tre praktikere inden for e-mail markedsføring. Hør om deres erfaringer og få deres bedste bud på, hvordan du høster flere modtagere af dit nyhedsbrev. Læs noterne under afspilleren.
Hvordan laver du content, der får succes og rammer plet hos din målgruppe? Og hvordan gør du det, hvis der er lavvande på budgetkontoen? Det og meget mere giver ugens ekspert dig svar på. Læs noterne under afspilleren.
Skab opmærksomhed om et arrangement gennem de sociale medier. Ambassadører er en genial måde at skabe awareness på og skaffe deltagere. Ugens gæst fortæller os, hvordan hun med stor succes har skabt en social kampagne til at understøtte en udstilling. Læs noterne under afspilleren.
Har du en ide, som du gerne vil skabe en forretning ud af? Crowdfunding kan være med til at kickstarte din forretning ved at skaffe dig kapital, omtale og kunder. Men hvordan bruger du det på den rigtige måde? Og hvornår er du på det rigtige stadie i din virksomhed til at gå i gang? Lyt med til ugens afsnit og lær meget mere om crowdfunding. Læs vores noter under afspilleren.
Hvor meget ved du om dine kunders adfærd? Brug de data, du har adgang til, på en effektiv og snedig måde. Så kan du være kreativ med din markedsføring på en meget mere målrettet måde. Nu er det blevet tid til at lære mere om business intelligence.
Kaster du penge i digital markedsføring uden at vide, hvor meget du egentlig får ud af din indsats? Lær at anvende digital ROI. Det gør dig mere skarp på, hvor du skal sætte ind for at få mest muligt ud af dine ressourcer. Lyt med i ugens afsnit og få en masse konkrete og nyttige råd om digital ROI af ugens ekspert.
Vær skarp på, hvad du vil opnå med de konkurrencer, du sætter i gang. Så er det et effektivt værktøj til at få flere permissions. Brug også konkurrencer til at engagere de følgere, du allerede har, og til at interagere med dem. I ugens afsnit kan du lære mere om, hvordan du på effektiv vis kan køre konkurrencer.
Få succes med din e-mail markedsføring. Nyhedsbreve er en genial platform til mersalg. Men hvordan laver du det perfekte nyhedsbrev, som trænger igennem den massive mængde af mails i din læsers indbakke? I ugens afsnit er det blevet tid til at lære mere om, hvordan du skriver det perfekte nyhedsbrev, som vækker din læsers interesse og får skabt et køb.
Vil du gerne have succes med online salg? Så skal du have det gode gamle købmandsskab frem i lyset. Sætter du dig i dine kunders sted, bliver det nemmere for dig at trigge dem til at købe dine produkter. Ugens ekspert kommer med gode råd til, hvordan vi kan sælge vores Help Marketing Bog online, og hvordan du som webshopejer kan få succes med online salg. Det er nu blevet tid til at lære mere om e-commerce.
Lyder en åbningsrate på 80-90% godt i dine ører? E-mail markedsføring handler ikke alene om at producere mails med et godt indhold. Du skal nemlig også få dine kunder til at åbne de mails, der lander i deres indbakke. Automatiserede mailflows er en genial måde at kommunikere med dine kunder på. Bruger du dem på en effektiv og snedig måde, kan du skabe mersalg og booste din forretning.
Det mest personlige afsnit af Help Marketing nogensinde – med fraklip til sidst! Eric fortæller om hvad hans 2017 vil være fokuseret på – og ikke mindst hvad han vil lave mindre af. Fem eksperter derudover deler deres råd om den yngre målgruppe, interne ambassadører, native advertising, e-handel i Asien og CRM-systemer med dig i denne nytårsspecial.
Hvordan får du de yngre målgrupper i tale? Er det virkelig sandt, at de er helt brand illoyale og konstant skifter smag? Hvis du ønsker at nå ud til de unge og holde deres opmærksomhed, har vi en masse nyttige fif til, hvordan du får det til at lykkedes. Du vil helt sikkert kunne lære en masse af CULT, som har stor erfaring med netop denne målgruppe.
Har du en iværksætter gemt i maven? Men ved du ikke hvor, og hvordan du skal starte som entrepreneur? I afsnit nummer 89 af Help Marketing deler eksperten sin egen erfaring og bedste råd med dig, der vil være iværksætter.
Hvad skal du have styr på for at opnå succes med Adwords? Du skal vide, hvordan Google tjener penge, og hvordan du skal strukture dit Adwords-arbejde for at øge dit salg. I afsnit 85 af Help Marketing får vi super-ekspertens råd til at skabe succes med Adwords.
Hvordan får du mest ud af dit samarbejde med dit trykkeri uanset om det er disouttryk eller et normalt trykkeri? Lyt med i afsnit nr. 82 af Help Marketing, hvor vi giver dig de bedste råd direkte fra trykkeren.
Hvis du overvejer at starte en webshop, er der god grund til at lytte med på ugens afsnit. Der er learnings fra e-handel eksperten, som du kan drage fordele af på din webshop og hjemmeside. Så lyt med i afsnit nr. 81 af Help Marketing, hvor vi trin for trin guider dig til succesfuld e-handel.
Hvordan kan du benytte sponsorater i din marketingstrategi? I afsnit nr. 72 af Help Marketing taler vi om at værdisætte sponsorater – både for dig der vil købe et sponsorat og for dig der udbyder sponsorater! Sponsorater brugt rigtigt (og det har vi gode råd til) kan skabe bedre resultater og forbedret kundeoplevelser.
Display advertising hjælper dit salg godt på vej, men det kræver en vis volume. I afsnit nr. 71 af Help Marketing deler vores gæst sine guldkorn med dig, så du kan blive klogere på display advertising og vurdere om display advertising er relevant for din virksomhed.
Relationsopbygning samt en stabil balancegang mellem klassisk salg og social selling – det giver dig konkurrencefordele i dit salgsarbejde på de sociale medier. I afsnit nr. 70 af Help Marketing giver Leif Carlsen sine bud på, hvordan du kommer igang med salg via social medier.
Vil du blive skarp til at tage portrætbilleder, og er du også træt af den synlige dobbelthage? Så lyt med her i nr. 68 Help Marketing, hvor vi giver dig gode og konkrete råd til at guide dig igennem trinnene til at tage perfekt portrætbilleder.
Digitale ambassadører er vejen til succes. Det er en stor del af Help Marketing-tankegangen. En af de dygtigste danskere, der arbejder professionelt med digitale ambassadører, er Peter Svejgaard, der giver råd om at skabe og holde på sine værdiskabende digitale ambassadører i afsnit nr. 62 af Help Marketing.
Hvad kan du lære af affiliate marketing? Performance baseret marketing hvor betalingen sker for leads er nem at måle. Og det skaber muligheder, som du kan blive inspireret af! Lyt med i afsnit nr. 61 af HelpMarketing, hvor vi taler om affiliate marketing. Har du overvejet at benytte dig af affiliate marketers?
Hvordan behandler du dine kunder, får talt med dem og konverteret dem ved salg i butik? Det er alfa omega at give dem en god oplevelse. Og det er fuldstændig det samme i en digital sammenhæng. Så lyt med i afsnit nr. 60 af Help Marketing, for at blive inspireret som digital markedsføringsekspert af dygtige mennesker, der til dagligt sælger i fysiske butikker.
Føler du, at der er langt fra tanke til handling? Tænker du for meget over tingene fremfor at reagere og handle aktivt? I afsnit nr. 58 af Help Marketing, har vi konkrete råd samt inspiration til dig, der ønsker at skabe kortere vej fra tanke til handling. Vær advaret, de to unge iværksættere pakker ikke tingene ind!
Har du styr på Google Analytics, og får du det rigtige ud det, af det du måler på? Det får vi styr på, når Jacob Kildebogaard giver værdifuld indsigt i Google Analytics og mulighederne med data i afsnit 46 af Help Marketing.
Hvordan opnår du bedst muligt resultater med din indsat på sociale medier? Hvordan du får konverteringer gennem sociale medier. Bliv klogere når Thomas Bigum giver gode råd om ROI på sociale medier i afsnit 24 af Help Marketing.
Hørt og læst nok om Content Marketing og vil i gang? I dag er Planday en vaskeægte dansk Content Marketing case. Du får tips til, hvordan du kan arbejde strategisk og målrettet med content marketing i din virksomhed i afsnit 23 af Help Marketing. Vi kommer også helt ned i det konkrete, så det er lige til at gå i gang! Noter er under afspilleren.
Med over 3,4 mio danske Facebook-profiler hvordan rammer du den rigtige målgruppe med Facebook annoncering? Hvordan konverterer du bedst Facebook-brugere til salg, trafik eller nyhedsbreve? Og hvordan skal Facebook annoncering indgå i resten af dit marketingmix? Læs noterne under afspilleren.
Tjen penge på at skrive! Det gør dagens gæst Jakob Lund på flere forskellige måder. Han er forfatter, skribent hos forskellige medier og leverer tekstindhold til virksomheder. Hør hvordan du kan sælge dig selv som skribent ved fx at være forfatter til en bog eller ved at investere lidt tid i en potentiel kunde, inden du fakturer dem. Lyt med i afsnit 13 af help Marketing. Noterne finder du under afspilleren.
At holder på kunderne er billigere end at hente nye kunder. Vi taler om at øge retention og minimere churn i 11. afsnit af Help Marketing. Anders Witzel fortæller helt konkret om, hvad fagforeningen Kommunikation & Sprog gør for at holde på medlemmerne. Anders differentierer mellem proaktiv hjælp og reaktiv hjælp. Lyt med og hør, hvordan du kan holde på kunderne ved at hjælpe dem. Tjek noterne fra afsnittet under afspilleren.
Jeg er ekspert! Ville du sige det? Ifølge Thomas Bigum SKAL du sige det, hvis du er dygtig til dit arbejde og vil brande din person. Lyt med og hør, hvordan Thomas blev en anerkendt sociale medier-ekspert. Samtidig får vi gode råd til personlig branding. Og vi taler om værdien af at være anerkendt ekspert inden for dit felt i tiende afsnit af Help Marketing! Læs noterne under afspilleren.
Det er billigere at holde på kunder end at finde nye kunder. Så vi taler i dag i niende afsnit af Help Marketing om datadrevet marketing. Vi kommer ind på, hvordan du kommer i gang, hvilke data du skal bruge og vigtigheden af at afprøve hypoteser. Ved at bruge datadrevet marketing ser du på den digitale adfærd, som dine kunder og leads har, og baseret på det giver du dem indhold af høj værdi for dig og for dem. Se noterne under afspilleren.
LinkedIn er fyldt med marketings- og slagsmuligheder. Det betyder mulighed for at hjælpe dine leads og kunder. Men LinkedIn salg, lead gen og markedføring er lidt overset i forhold til Facebook, Instagram og Twitter. Det tager vi hånd om i ottende afsnit af Help Marketing, hvor LinkedIn ekspert Morten Vium giver konkrete fif og råd. Lyt med og få straks mere ud af LinkedIn. Læs noterne under afspilleren.
Distribution eller digitale relationer på sociale medier. Er det enten eller? Eller kan man i virkeligheden blande de to? Hvordan gør man? Hvordan brander man sig selv? Og hvordan er tallet 150 relevant i den sammenhæng? Det taler vi om med forfatter og PhD-skrivende Morten Bay i femte afsnit af Help Marketing.