HM119: De unge, ambassadørerne, Østen, betalt markedsføring og CRM – nytårspecial

Nytårsspecial 16

Det mest personlige afsnit af Help Marketing nogensinde - med fraklip til sidst! Eric fortæller om hvad hans 2017 vil være fokuseret på - og ikke mindst hvad han vil lave mindre af. Fem eksperter derudover deler deres råd om den yngre målgruppe, interne ambassadører, native advertising, e-handel i Asien og CRM-systemer med dig i denne nytårsspecial. 

Vi er her ikke uden dig :-) Støt os her

De unge, ambassadørerne, Østen, betalt markedsføring og CRMDe unge, ambassadørerne, Østen, betalt markedsføring og CRM – nytårspecial

Help Marketing podcasten er lavet for dig, der arbejder med digital marketing, salg og ledelse, og som gerne vil opnå succes ved at hjælpe andre.

Baggrunden for Help Marketing er, at vi alle skal blive en lille smule bedre til at hjælpe hinanden. Hvorfor? Fordi det gør hverdagen rarere for alle. Og fordi det er den bedste måde at skabe succes for sig selv og andre på, fordi du opbygger værdifulde relationer.

5 marketings eksperter giver gode råd til online markedsføring i Help Marketing

Læs om hvem eksperterne er og lyt til afsnittet herunder for at få deres gode råd. Og husk at du kan blive Help Marketing ambassadør og støtte podcasten på mange forskellige måder.

Katrine Marie Klitgaard

Hvordan får du de yngre målgrupper i tale? Er det virkelig sandt, at de er helt brand illoyale og konstant skifter smag? Hvis du ønsker at nå ud til de unge og holde deres opmærksomhed, har vi en masse nyttige fif til, hvordan du får det til at lykkedes. Du vil helt sikkert kunne lære en masse af CULT, som har stor erfaring med netop denne målgruppe.

Katrine Marie Klitgaard var Online Marketing Manager hos CULT, da vi optog er siden skiftet til Dansk Supermarked.

Lyt til hele afsnit 109 her

 

Mads Cramer

Interne ambassadørprogrammer bliver uundværlige for virksomheder i fremtiden. Det er ikke længere nok at lave social media guidelines til dine medarbejdere. Du kan ikke forvente at medarbejderne læser dem. Alle dine kolleger og medarbejdere ver på de sociale medier, så tænk over hvordan du kan få noget positivt ud af det. Alt dette – også kaldet employer advocacy mere snakker vi om i afsnit 110 af Help Marketing.

Mads Cramer er digital chef hos Geelmyden Kiese. Han er tidligere content og social media-ansvarlig hos Danske Bank samt i Maersk Line.

Lyt til hele afsnit 110 her

 

Jesper Laursen

Hvis du ønsker at få et større reach og se hurtigere resultater, er det måske på tide, at du inkluderer Native Advertising i dit marketing mix. Help Marketing hjælper dig med at forstå forskellen på Native Advertising og Content Marketing, samt danne et klart overblik over hvordan det fungerer. Vi giver dig også nogle geniale eksempler på, hvorfor det er yderst brugbart at indføre i din markedsføringsstrategi.

Jesper Laursen er stifter af Native Advertising Institute.

Lyt til hele afsnit 111 her

 

Allan Vincentz

Hvis du overvejer at starte en webshop eller udvide din online virksomhed i Asien, giver Help Marketing dig et godt indblik i, hvordan du får succes med at drive e-handel i Østen. Lær om fordele og ulemperne og få en større indsigt i hvordan e-commerce fungerer i en region, hvor forbrugerne er helt anderledes end danskerne.

Allan Vincentz er head of digital hos Norbreeze Group og tidligere head of e-commerce i Matas.

Lyt til hele afsnit 112 her

 

 

Flere nye kunder? Hold på de nuværende kunder? Men virker CRM-systemer som et kedeligt og uoverskueligt emne? Så tager du fejl! Få superbruger Dan Lolks bedste råd til, hvordan din virksomhed effektivt kan arbejde med at sikre dine nuværende kunder den bedste behandling. Og du får at vide hvordan du kan lave en pipeline for at konvertere leads til kunder.

Dan Lolk er Head of Business Development hos Speak Media og superbruger af forskellige CRM systemer over de sidste ti år.

Lyt til hele afsnit 108 her

 

Har du gode forslag til at gøre andres dagligdag med online markedsføring lidt nemmere? Skriv dem meget gerne i kommentarerne herunder!

Lad mig høre hvad du synes om indholdet ...

Del dette på ...
Foredrag, kurser og sparring om Content Marketing og sociale medier Brug Nochmal