HM066: 8 praktikeres råd om online markedsføring

Få 8 konkrete råd om online markedsføring fra marketingseksperter, der allerede gør det, du også har brug for. Du kan kan starte med de konkrete fif lige med det samme i din online markedsføring. Lyt med i afsnit 66 af Help Marketing og optimer din online marketing lige med det samme!

Help Marketing Bogen Støt os ved at købe Help Marketing Bogen :-) Køb bogen

Ugentligt podcast om online markedsføring, salg og ledelse

Dette er et specielt nytårsafsnit med fokus på gode råd om online markedsføring fra dygtige markedsføringseksperter. Derudover fortæller Eric historier om dette og hint.

8 marketingseksperter giver gode råd til online markedsføring i Help Marketing

Læs om hvem eksperterne er og lyt til afsnittet herunder for at få deres gode råd.

Maria Holst Mauritzen

Maria Holst Mouritzen

Første råd kommer fra Maria Holst Mouritzensom er Marketing Manager på Experimentarium. Hun har ansvaret for markedsføringskampagner, sociale medier og presseindsatsen i forbindelse med Experimentariums særudstillinger og events.

Se også:

Hans Kristian Bjerregaard Help Marketing købsflow

 Hans-Kristian Bjerregaard

Andet råd kommer fra Hans-Kristian Bjerregaard, som er stifter af Clerk.io, der hjælper webshops med at vise de rigtige varer til kunderne. Hans-Kristian er ekspert i at drive brugere rundt på hjemmesider, så de oplever værdi og køber mere.

Se også:

Harald Tokerød Help marketingHarald Tokerød

Tredje råd kommer fra Harald Tokerød, der siden han deltog i Help Marketing har startet sit eget bureau Tokerød+. Harald skaber forståelse for digitale forretningsmuligheder for hele organisationen med særlig fokus på ledelsen.

Se også:

Kaare Grundtvig Help marketingKaare Grundtvig

Fjerde råd kommer fra Kaare Grundtvig, der er Art Director samt at finde på reklamelinjen, KEA. Kaares rolle som Art Director fokuserer på den visuelle del i online markedsføring. Kaares arbejde består af at sætte kød og blod på kreative strategier, der har til formål at løse virksomhedens problemer. Derudover mener han, at hjernen kan lære at blive kreativ på kommando.

Se også:

Ernst PoulsenErnst Poulsen

Femte råd kommer fra Ernst Poulsen, som er freelance journalist. Der skrives mest om IT- og mediebrancherne. Ernst har en særlig forkærlighed for online-journalistik og nystartede webmedier.

Se også:

Nikolaj MogensenNikolaj Mogensen

Sjette råd kommer fra Nikolaj Mogensen, der er HEAD of SEO and owned Media, GroupM, Denmark. Udover Nikolajs arbejde hos GroupM er han aktiv på sin blog NikolajMogensen.dk om online markedsføring.

Se også:

Halfdan Timm

Halfdan Timm

Syvende råd kommer fra Halfdan Timm. Han er iværksætter og online-marketing konsulent. Derudover er han i gang med at læse kandidat på jurastudiet i Aarhus. Han er tidligere ejer af JUF, før han solgte virksomheden til konkurrenten.

Se også:

Anders Kongstad

Anders Kongstad

Ottende råd kommer fra Anders Kongstad. Han er social media redaktør hos TV 2 nyhederne og udannet journalist. Tv 2 arbejder med digitale platforme som Facebook, Instagram, Twitter og Snapchat, som Anders arbejder med til daglig.
Lad mig høre hvad du synes om indholdet ...

Del dette på ...
Foredrag og sparring om din marketing Kontakt Eric